به نظر تو من آدمم؟

بیشتر از 50 بار خوندمش:

 

 

خداوندا چه کسی می خواهد بفهمد من می توانم نباشم،

 

 خودکشی زیباست، به خداوند نه مشکل است نه بیماریست، 

 

 یک پرواز عمودی ولی فرار هم هست، و من چگونه

 

 می توانم به کسی بگویم، نمی خواهمت، برو، می خواهم

 

 تنهاییم را با قلم با ماه با درخت توت با باران قسمت کنم...

 

 

و در آخر:

 

 

 این آخرین نوشته ی من در این جا بود، و هیچ گاه

 

 نخواهی فهمید که چرا نیستم، و دلیلش آن نیست که

 

 تو پنداری.

 

 

این نوشته ها ماله آخرین پستشه.

 

همین امروز خوندم.

 

 

داغون تر از روزهای قبلم.

 

 

اشکامو می بینی نامرد؟!

 

 

 

 

 

برای من آفتاب همیشه در حال غروب است

 

 

شایعه ها همیشه یک اندازه اند...

 

 

من تکیه به دیوار شکسته ی دلم داده ام

 

 

رسیدم به جایی که جز سکوت نمی دانم...

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
افروز 1386,12,21 ساعت 02:23 ب.ظ

فروزان خانم اگه تنهایی را عشق است پس دنباله چه
می گردی ؟ نوشته ها یت حاکی از این است که نمی خواهی تنها باشی . حیف نیست خودت رو سرکار گذاشتی ؟

من تنهایی رو دوست دارم به همین دلایلی که اینجا نوشتم.
آره تنهایی را عشق است.ولی تنهایی رو چی می دونید؟
تنهایی منزوی بودن نیست.
منظورم از تنهایی اینه که دیگه نباید عاشق کسی بشم حتی باید اونم فراموش کنم.
امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.

بید مجنون 1386,12,21 ساعت 11:30 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

موضوع چیه ؟
مساله عشقیه ؟ احساسیه ؟
این حرفا چیه که داری از خودکشی حرف میزنی ؟
راستش حیفه که این مطلب آخرت باشه باهات موافقم که یه مدتی استراحت کنی و تمدد اعصابی داشته باشی و تجدید نیرویی بکنی ولی بازم برگرد حداقلش اینه که اینجا میتونی بنویسی و سبکتر بشی

یاشار جان
انگار پست رو خوب نخوندی.اینا حرفای من نبود.
اینا رو تو وبلاگ اون خوندم. حالا اون کیه بماند...
جان من دوباره بخون و بگو من چیکار می تونم براش بکنم؟

سلام وب لاگم رو حذف کردم یکی دیگه ساختم
بهم سر بزن

نیلوفر 1387,01,03 ساعت 08:23 ب.ظ

آره حالا دیگه باهات موافقم تنهایی را عشقه دیگه نمیخوام به هیچ کس فکر کنم (خود کشی هم زیباست)

تو دیگه چرا اینجوری شدی؟؟؟؟
بابا ما دیگه پیر شدیم.ولی تو که هنوز جوونی!!!!

فرهاد 1387,02,27 ساعت 09:45 ب.ظ http://miracle.blogsky.com

ay eshgh ay eshgh chehreye abiat peyda nist va khonokaye marhami bar sholeye zakhmi na shure shole bar sarmaye dorun ...ay eshgh ay eshgh chehreye sorkhat peyda nist...ghobareye tireye taskimi bar hozure vahm va denje rahayi bar gorize hozur siahi bar arameshe abi va sabzeye bargche bar arghavann ey eshgh range ashnaye chehreat peyda nis......
بی‌خیال هر چی عشق

اگه عشق واقعی باشه نباید بی خیال بشیم.
ولی اگه هوس بود مرگ بر اون عشق....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد