باید نباشم...

امروز به یاد آخرین نگات افتادم(آخه دیوونه کدوم نگاه؟

 

 

اون که اصلا نگات نکرد.باز رفتی تو رویا؟؟؟)

 

 

آخرین باری که گفتی دوست دارم"(چرا نمی خوای بفهمی

 

 

اون که تا حالا بهت نگفته دوست دارم)

 

 

به یاد آخرین باری که با هم تو خیابون راه رفتیم(آخه دختر

 

 

این همه حماقت تا کی؟شما که با هم راه نرفتید)

 

 

یادته گفتی بذار پاهات خوب بشن؟

 

 

یادته گفتی میام باهم راه میریم؟

 

 

یادته من میگفتم بعید می دونم دیگه بتونم راه برم.

 

 

میگفتم این پاها دیگه برای من پا نمی شه.

 

 

تو می گفتی.مرگ من دیگه این حرفو نزن.

 

 

من می گفتم مرگ من دیگه نگو مرگ من

 

 

یادته قرار گذاشتیم دیگه هیچ کدوم نگه مرگ من؟

 

 

نه یادت نیست.

 

 

یادت نیست بهم چه قولی دادی!

 

 

یادت نیست برات می مردم!

 

 

یادت نیست چقدر دوست داشتم!

 

 

الان دیگه می تونم راه برم.

 

 

ولی تنهایی این کارو می کنم.

 

 

آخه "تنهایی را عشق است"

 

 

خب چرا داد میزنی؟آرومم بگی میشنوم!

 

 

باشه دوسم نداشته باش.

 

 

می دونم دلت برام تنگ نمی شه.

 

 

دیگه ازت نمی پرسم چرا...

 

 

دیگه ازت نمی خوام برگردی...

 

 

ازت نمی خوام به حرفام گوش بدی...

 

 

 

به قول یکی از پستای خودم"دردهایم را برایت گفته ام

 

اکنون بشنو این سکوت تلخ را..."

 

 

 

می خوام بری...

 

 

می خوام تنهام بزاری...

 

 

دیگه نمی خوام پی ام بدی...

 

 

دیگه نمی خوام اون نوشته های لعنتی رو بخونم...

 

 

فقط اشک هایم را بنوش!!!

 

 

 

 

من می بخشمت.

 

 

 به خاطر همه چیز

 

 

از همه بیشتر به خاطر اشکام...

 

 

 

 

 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
hv[hk 1387,01,15 ساعت 09:32 ب.ظ http://veblageshahr.blogsky.com

سلام شهر من و شهر تو نداره ، ما همه به یک هدف می اندیشیم و آن هم پیشرفت و آبادانی شهرمان است
پس به جدید ترین پست من راجع به شهر ما سر بزنید .
شهر من ،شهر تو مشکلاتی دارد ، محرومیت و امکانات کمی دارد ، در سال 1387 هستیم ، اما مثل اینکه قرار است این مشکلات کمتر شود .... !
قدم شما سر چشم و برای حضور سبز شما لحظه شماری می کنم .
پس من را زیاد منتظر نذارید !
یا حق

حسن 1387,01,16 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.hosein14.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالت خوب باشه اومدی به وبلاگم ممنونم که نظرت رو بهم گفتی اما فقط بهم گفتی شاید تا حالا عاشق نشدی.
راستش رو بخوای از نظر من همه ی آدمای دنیا یه جورایی عاشقن من هم یه دونه از اون آدمای عاشقم ولی قرار نیست هر کی عاشق باشه نخنده گریه نکنه بازی نکنه قراره؟
پس یه چیز همه ی ما آدما باید بخنیدی تا زندگی هم به ما رو کنه اگر نه عاشق خسته دل شکسته دل به هیچ دردی نمی خوره و فقط خودش رو آزار میده پس بازم به وبلاگم بیا و نظرت رو بهم بگو و یه کم هم بخند تا شاید تو هم یه روز به آرزوهات برسی .
خنده بر هر درد بی درمان دواست.
امیدوارم که بازم بیای و بهم سر بزنی و نظرت رو بگی.
راستی گفتی عشق مرده نه همچین اتفاقی هیچ وقت نمی میره عشق توی وجود آدمه پس هر موقع آدم از این دنیا بره اون موقع عشق همون آدم میمیره فقط واسه خودش اما باز هم اطرافیانش به اون عشق می ورزن و اونو دوسش دارن پس اینجا هم عشق نمرد.
ببخشید زیاد حرف زدم با تبادل لینک موافقی؟
اگه دوست داشتی منو با اسم جوک و اس ام اس قشنگ بلینکون و بیا به وبلاگم و بگو با چه اسمی بلینکونمت.
به امید دیدار

منم نگفتم که هر کی عاشق شد نخنده.
منظورم این بود که تا حالا نارو نخوردید.
تا حالا نامردی ندیدید.
وگرنه از نظر من خنده هیچ اشکالی نداره.
درباره ی مرگ عشق هم بهتون بگم که عشق واقعی مرده.
وگرنه همه ادعای عاشق بودن رو دارن.داشتن ادعا که دلیل بر عاشق بودن نیست.هست؟
و یه چیز دیکه اینکه من هیچ آرزویی ندارم.که بخوام بهشون برسم یا نه.در هر صورت ممنونم از کامنتت.
خوش باشید.

سعید 1387,01,16 ساعت 02:38 ق.ظ http://iranzaminclub2.anzaliblog.com

سلام خوب هستید امیدوارم موفق باشید . فقط شرمنده آیا من شما را می شناسم

نه.نمی شناسید.
منم شما رو نمی شناسم.

سلام دوست مهربانم تو از سفر امدی سفر به خیر دوست خوبم خوش گذشت ممنون که به من سر زدی باز هم از این کارها بکن در ضمن برایم اف بگذار باشه

Galaxy 1387,01,16 ساعت 12:35 ب.ظ http://www.galaxy66.blogfa.com

آخ چه نوشته تلخی....!!
ولی با خوندنش آروم شدم.....
حرف منم به نوعی بود...
چرا زندگی با ما اینگونه می کنه؟!!

زندگی با ما این کارو نمی کنه.
آدماش این کارو می کنن!!!

آیا کسی هست که بازم بگه:
زندگی زیباست ای زیبا پسند؟؟؟!!!

سلام فروز خودم
نبینم انقدر دپرس باشی اون کدوم نامردیه
که تورو دوست نداره
همه باید تورو دوست داشته باشن
آخه من می دونم تو چه گلی هستی.
حالا به خودت نگیر ها
ولی حرف دلت رو خوب زدی
یادم باشه بیام پیشت واسه آموزش

مگه تو فردا چهار تا امتحان نداری؟!؟!؟!
پاشدی اومدی وبگردی؟!!!

محسن 1387,01,16 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.loveiseasy.blogfa.com

سلام خوبی
چرا با ۱۳ به در مشکل داری؟
راستی در مورد اون عکسم باید بگم اون موجود منفور شدست........
نه بابا شوخی کردم خیلیم پسر خوبیه!

ممنون که اومدیدخوشحال می شم بیشتر اسمتونو تو صفحه نظرات ببینم

من با ۱۳ مشکلی ندارم. اون با من داره.

سامان 1387,01,16 ساعت 11:44 ب.ظ http://shadmehr-takpop.blogfa.com/

سلام
اگر آرشیو مطالب قبلی رو بخونی تو هم با شادمهر آشنا میشی
اینها همش نیستن من از عشق شادمهر هم میدونم ولی اجازه نداده که به مطالبم اضافه کنم من رئیس جمهورو اونقدر نمیشناسم ولی شادمهرو خیلی مشناسم.
شادمهر عاشقه ما هم دیوانه.
آهنگهای شادمهر برای من بهترین دلداری است آنقدر که برای آرامش آهنگهای شادمهر رو گوش میکنم.

شما چی از شادمهر خوشتون میاد؟

خدانگهدار عزیزم

من از شادمهر بدم نمی یاد.ولی عاشقشم نیستم.

منصور 1387,01,17 ساعت 03:42 ق.ظ http://SINISTER.blogfa.com

سلام...

فرحان 1387,01,18 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.sohbatbakhoda.blogsky.com

سلام ممنون که قدم رنجه کردیدو به سرزمین دلمان قدم نهادید
باید گم وبلاگ جالبی دارید

ممنون.

بهنام 1387,01,19 ساعت 12:03 ق.ظ http://white-black.blogsky.com/

سلام
دیشب بیخوابی زده بود به سرم نزدیکای سحر رسیدم به وبلاگ تو شاید باورت نشه که آخرین چیزی که از دیشب یادمه متن غمناکیه که منو با گـ... فرستاد به رخت خوابم...
اگه کامنت نذاشتم از بی ادبیه من نبود، تقصیر تو بود نه! تقصیر روزگار بود نه! تقصیر اون بود نه! نه! فکر کنم تقصیر من بود!
شاید شاید و شاید؟

نگو بار گران بودیم و رفتیم. مگو نامهربان بودیم و رفتیم

آخه اینا دلیل محکمی نیست

بگو با دیگران بودیم و رفتیم....

شهلا نوری 1387,01,19 ساعت 12:38 ب.ظ http://wlsaz2.blogfa.com

خواندن این مقاله را به همه رفقا پیشنهاد می کنم.

ناگفته های پرونده نشریات دانشجویی (پشت پرده پروژه سرکوب جنبش دانشجویی)
www.wlsaz2.blogfa.com

سلام
بازم داشتم رد می شدم
اومدم پیشت
تو که پیش ما نمی یایی
.
.
.
.
بدو بیا که منتظرتم...
راستی می خوایی واست مشتری جذب کنم
اگه می خوایی بگو
.
.
.
زیبا خان زاده
با جاذبه ی بسیار قوی در اختیار شما عزیزان

تو کاری جز مسخره کردن زیبا نداری؟؟؟
بابا با این دختره چرا این قدر مشکل داری؟
به خدا معرفتش از شما بیشتره!!!!

بید مجنون 1387,01,22 ساعت 11:30 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

گاهی وقتا آدم با رویای یه نفر زندگی میکنه و توی خیالاتش از اون برای خودش همونی رو که میخود میسازه و انقدر با این تصویر ارتباط برقرار میکنه که به خودشم تلقین میشه که اون یه همچین رفتار با این خواهد داشت ولی وقتی با واقعیت رو به رو میشه همه چیز یهویی فرو میریزه

مشکل هم همین جاست که هنوز با واقیعت روبه رو نشدم.هنوز نمی تونم قبول کنم که دیگه نیست.البته خودشو دیگه دوست ندارم ولی....

من نیام
یه موقع خدایی نکرده ها تو هم نیا باشه؟
منتظرم
به عبارتی علامت من شده
.......................................................................
منتظرتم

عزیزم وقت ندارم.
وقت قبلی بگیرید!!!!!!!!

مهدی 1387,01,24 ساعت 02:02 ق.ظ http://oooomahdi.blogfa.com

سلام ابجی
خوبی رفیق؟؟؟
با حال مینویسی
اما با غم
چرا عزیزم؟؟؟!!!؟!!؟؟!!!
میدونم
نمیخواد بگی
اگه دوست داشتی بهم میل بزن
کارت دارم
شاید بتونم کمکی کنم
ضمنا؛ من خودمو معرفی نکردم
من مهدی دوست محسن هستم
درووووووووووووووووووووووووووود بر تو

حسن 1387,01,24 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.hosein14.blogfa.com

سلام

سلام

سارا و سحر 1387,01,25 ساعت 01:30 ق.ظ http://joni.blogfa.com

سلام دوست عزیز . متنت در عین غمگینی خیلی هم زیبا بود.

یعنی خیلی واقعی و درست . امیدواریم که دیگر غصه نبینی .

دوست عزیز حالا که میتوانی راه بروی و دردی حس نمیکنی

راههای قشنگتری هم هست که میشه قدم گذاشت .

امیدواریم که موفق و پیروز باشی . بای

بله هست.
ولی باید امیدی هم باشه.

ناصر 1387,01,25 ساعت 10:26 ق.ظ

kheili ghashang bood faghat hamin.omidvaram dige vasat az in ettefagha naiofte.man darket mikonam

مزسی.

مجید 1387,01,28 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.yar-e-bavafa2.blogfa.com

خیلی جالب بود
وقت کردی به متم سر بزن

زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو

به آسمون امید بده یه خورشید دوباره رو

شکستن قلب منو هرکی تونست تجربه کرد

اما کسی نمیتونه بگیره از دلم تورو

ای که تموم زندگیم با اسم تو شروع میشه

یه روز نیاد به من بگی، دیگه از پیشم برو

ستاره ی شبای من نوبت از تو خوندنه

بیا که قلب من فقط به خاطر تو میزنه

تجربه کن یه شب از اون شبای بی قراریمو

شاید که باورت بشه درد دل فراریمو

روزای تنهایی من مثل زمستون میمونه

آخه نبودی ببینی روزای بی بهاریمو

ای که حضوبت میتونه بسوزونه تو دل من

روزای بی بهاری و شبای بی قراریمو

ستارهیه شبای من نوبت از تو خوندنه

بیا که قلب من فقط به خاطر

تو میزنه

تو میزنه

مرسی عزیزم به خاطر شعر قشنگت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد