آخرین...

 

باز اومدی ببینی؟؟؟

 

اشتباه کردی من مرده ام!!!

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بید مجنون 1387,02,11 ساعت 09:41 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

فروزان چته گلم ؟
چرا انقدر داری فاز منفی میزنی ؟
کی اومده که شکستنتو ببینه ؟
بلند شو وایسا عزیزم
نشون بده که محکمتر از اینایی

مگه همینو نمی خواستید؟
مگه تو نبودی که منتظره همچین روزی بودی؟
حالا همه تون می تونید شب خوب بخوابید.
یه دختر مرده!!!!
بهتون تبریک میگم. به آرزوتون رسیدید.

ناصر 1387,02,12 ساعت 10:14 ق.ظ

wow.che axe ajiibi.
هر کجا مینگرم باز عذابی دگر است/ هر کجا میروم این بار سرابی دگر است
چنگ بر هاله ی موهوم درون میسایم/ فاش میگردمو انگار حبابی دگر است
...... به کجا می بری ام همهمه ی سردرگم/ کاش برخیزم و گیریم که خوابی دگر است
az khodam. albate in toolanie kamesh kardam

......

غریبه 1387,02,13 ساعت 04:17 ب.ظ http://myonlyseat.blogsky.com/

سلام به دوست جدید و عزیزم

ببین فروزان ، به نظر من قبل از اینکه بخوای زغال به دست بگیری و هر روز تو این سیاهی روزگار به دنبال یه جای خالی روی دیوار سیاهت بگردی تا حرف دلت را روش بنویسی (!) بهتره اول تکلیفت رو با زندگی معلوم کنی (شایدم کرده باشی و ما بی خبریم !!) در غیر این صورت مفهوم جمله ای که گفتی (تنهایی را عشق است) اون قدرها واضح نخواهد بود !.. آخه گاهی تنهایی ما آدم ها به خاطر بی کسی مونه .. اما گاهی در جمع هستیم و تنهاییم .. و حتی گاهی در کنار خودمون هم احساس تنهایی میکنیم !!...

اگه از من بپرسی که تکلیف تو با زندگیت چیه .. بهت میگم :

ما که توقع نداریم
زندگی زیبا بشه باز
یا کلاغای غارغاری
بیان بشن ترانه ساز
ما که توقع نداریم
دنیا به کام مون بشه
لیلی قصه کشتۀ
عشق و مرام مون بشه
...

حالا نوبت توست که دیدگاهت رو در مورد زندگی بهم بگی تا بتونم منظورت رو از جمله "تنهایی را عشق است" درک کنم !! البته اگه دوست داشته باشی ...

ممنونم دوست خوبم
یا حق

فکر کنم قبلا جواب این سوالو دادم.
کامل و مفصل.
منظوره من اصلا گوشه گیری و منزوی بودن نیست.
من نه گوشه گیرم و نه منزوی. و نه دوست دارم که این طوری باشم.
تنهایی من با شما ها فرق داره.
تو رو خدا بفهمید چی میگم.
حداقل دیگه در این باره ازم سوال نکنید.
چون فایده ای نداره.

موفق باشید دوست عزیز وبلاگ تون قشنگ بود

خدایی اصلا وبلاگو خوندید؟
یا اینکه.....
در هر صورت ممنون از نظرتون.


چون تشنه ای خشکیده لب، برروی مردابم بیا

درحسرت دیدار تو،شبها نمی خوابم بیا

گفتم که بعدازمردنم، آبی بریزی برتنم

من مرده ام باوربکن،بی تاب آن آبم بیا


فروزان جووووووووووووووووون
دیدی همه یه جورایی نا امید شدیم از این زندگییی
اونوقت شما به من بخندید
سر کلاس فیزیک رو میگم
این یه چیزی نیست که بشه قایمش کرد
زندگی من
دوووووست دارم
اون قدر دوست دارم که اولین نفر بهت نظر دادم

من نا امید نیستم( با فریاد )
بعدشم من غلط بکنم که بهت بخندم.
اون روز تو بهم گفتی که نا امیدی.خب منم بهت راه حل دادم.
یادته؟
در ضمن منم دوست دارم.
بابت شعرم خیلی ممنون.

؟ 1387,02,21 ساعت 10:25 ق.ظ

چرا up نمیشی

من که می دونم کی هستی!!!!!
می خوای بگم اسمت چیه؟
نه نمیگم.
ولی اگه خودتو معرفی می کردی بهتر بود.
حالا بگو ببینم اسمت چیه؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد