من وجود ندارم!!!

 

این بوی مشمئز کننده مرا به یاد تو می اندازد

 

سرت را روی گیوتین بگذار

 

تا معنی عشق به مرگ را بفهمی

 

و دعای رستگاریت را بخوان

 

تا در دام من گیر نیفتی!

 

در سیاهی شب همپای ماه سیه فام یخ زده

 

قدم می زنم و می گویم:

 

اگر هستم پس چرا وجود ندارم؟!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بید مجنون 1386,12,20 ساعت 08:50 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

بودن یعنی چی ؟
وجود داشتن یعنی چی ؟
اگه وجود داشتن مثله وجود داشتن اشیا باشه اهمیت خاصی نداره چه وجود داشته باشی و چه نداشته باشی
ولی اگه هستن و بودن مثله بودن کسی مثله ادیسون یا فروید یا نیوتون یا گراهام بل یا انیشتین یا .... باشه وجود داشتن یا نداشتن معنایی نداره و تو همیشه هستی
نمیدونم حرفمو رسوندم یا نه ؟

منظورم وجود داشتن جسمم نیست.
این روحم و افکارمه که فکر میکنم وجود نداره.
احساس می کنم مال این دنیا نیستم.
درضمن برای وجود داشتن نیاز نیست که حتما یکی مثل ادیسون یا انیشتین.... باشی.میتونی یه آدم معمولی باشی.ولی آدم باشی.
بفهمی که بقیه چی میگن و یه چیزی بگی که بقیه بفهمن تو چی میگی
میدونی چی میگم؟

بید مجنون 1386,12,21 ساعت 11:25 ب.ظ http://from2008.blogsky.com

یه چیزایی دستگیرم شد ولی باید در جریان مطلب بود تا حرف و مشورت به درد خور پیشنهاد داد وگرنه از یه موضوع سر بسته چی میخوای بگم ؟
در ضمن ادیسون و انیشتین رو مثال زدم که حرفمو برسونم وگرنه منظورم همونی بود که گفتی

بعضی وقتا خودمم نمی دونم چه بلایی داره سرم میاد.
چه برسه بخوام برای کسی بگم.

شیرین 1386,12,22 ساعت 05:10 ب.ظ http://shirin25galleri1370blogfa.com

سلام فروزان نبینم ناراحت باشی ...
وب لاگ خوبی داری خسته نباشی
به کارت ادامه بده......

عزیزم ناراحت نیستم.
دیگه کار از این حرفا گذشته.
مرسی از نظرت.

نیلوفر 1387,01,03 ساعت 08:26 ب.ظ

نمی خوای بگی چرا وجود نداری فضول نیستم ولی چون حالا منم شدم مثل خودت دوست دارم بدونم تو چرا

برای این که وقتی با کسی حرف می زنم،تو چشاش نگا می کنم.صداشو میشنوم.ولی نمی فهمم که چی میگه.
برای این که خسته شدم از این دنیای لعنتی که هر کی به فکره خودشه.
هر کس فقط خودشو می بینه.

"مرگ بر این زمینیان"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد